خرید و فروش آنتی بادی پلی کلونال

خرید و فروش آنتی بادی پلی کلونال

خرید و فروش آنتی بادی پلی کلونال :

خرید و فروش آنتی بادی پلی کلونال

تعریف آنتی بادی پلی کلونال :

آنتی بادی پلی کلونال توسط سلول های مختلف لنفوسیت های B در سیستم ایمنی تولید می شوند به عبارتی دیگر آنتی بادی های پلی کلونال دارای دودمان های سلولی مختلف هستند در واقع آنتی بادی پلی کلونال مجموعه ای از آنتی بادی هایی هستند که در برابر یک آنتی ژن خاص ایجاد شده و هر کدام به یک اپی توپ خاص از یک آنتی ژن متصل می‌شوند .

تولید آنتی بادی پلی کلونال :

تولید آنتی بادی پلی کلونال نسبت به آنتی بادی مونوکلونال به مراتب ساده تر و سریع تر است و با توجه به کاربرد آن مقرون بصرفه تر می‌باشد. برای تولید آنتی بادی پلی کلونال ابتدا آنتی ژن مورد نظر را به یک حیوان مناسب تزریق کرده و این تزریقات در طی یک دوره مشخص ادامه می‌یابد تا زمانی که حیوان بتواند آنتی بادی مورد نظر را تولید کند . در مرحله بعد از حیوان خون می‌گیرند و آنتی بادی های پلی کلونال را از خون حیوان استخراج می‌کنند .

کاربرد آنتی بادی پلی کلونال :

آنتی بادی پلی کلونال کاربرد های فراوانی دارد که بیشتر در موارد درمانی و تولید دارو استفاده می‌شود .

قیمت آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال

آنتی بادی ها با توجه به خصوصیات و ساختارهایشان دارای تنوع بسیار گسترده هستند به همین دلیل در تکنیک های گوناگونی همچون وسترن بلات، الایزا، فلوسایتومتری و … کاربرد دارند .

شرکت ایران مرک به همت جمعی از کارشناسان باتجربه تشکیل شده و هدف اصلی این شرکت تأمین و عرضه انواع آنتی بادی پلی کلونال و مونوکلونال پرمصرف مورد نیاز در بخش های تحقیق و توسعه، مراکز دانشگاهی و پژوهشی، آزمایشگاه ها و… می‌باشد .

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

برترین مطالب سایت :
آنزیم | خرید آنزیم | فروش آنزیم | نمایندگی آنزیم

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *