نمایندگی مرک در تبریز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در تبریز

نمایندگی مرک در تبریز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در تبریز

نمایندگی مرک در تبریز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در تبریز :

 

شرکت مرک تولید کننده محصولات دارویی، علوم زیستی و مواد شیمیایی است که شش برند برتر جهانی سیگما آلدریچ، Mili-Q، شرکت ساپلکو Suplco، میلی ‌پور، بیوریلاینس، و SAFC را باهدف ساده‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر کردن تحقیق و تولید در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و صنایع غذایی و آشامیدنی، توسعه و ساخت داروهای بیوتکنولوژی گرد هم آورده است تا به شما در حل سخت‌ترین مشکلات علوم زیستی کمک کند.

شرکت MERCK مرک که معمولا با نام گروه مرک Merck Group شناخته می‌شود. شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی- آرایشی، پلاستیک ها و … است.

برترین مطالب سایت :
کیاژن | QIAGEN | خرید کیاژن | نمایندگی کیاژن | فروش کیاژن | شرکت QIAGEN

مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک امروزه در تمامی 5 قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال 2015 و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تامین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است.

این شرکت از معروفترین شرکت‌های تولید مواد آزمایشگاهی و محیطهای کشت در دنيا می‌باشد که در سال ۱۶۶۸ میلادی در آلمان تاسیس شد.  این شرکت با داشتن بیش از ۳۵۰۰۰ هزار محصول از پیشقراولان تولید مواد شیمیایی می‌باشد. دفتر اصلی این شرکت در شهر دارمشتات قرار دارد. این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می‌کند.

در ایران بدون فیلترشکن ورود به سایت مرک آلمان ممکن نیست و از طرف دیگر با شدیدترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اخذ نمایندگی از شرکت مرک آلمان، کاری غیرممکن و ناشدنی است و درنتیجه، هیچ‌گونه نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت مرک در ایران وجود ندارد و متأسفانه برخلاف ادعاهای بسیاری از شرکت‌ها که در تبلیغ‌هایشان از عباراتی مثل: نمایندگی رسمی شرکت مرک در ایران و نمایندگی محصولات مرک در ایران، نمایندگی مرک آلمان در ایران، نمایندگی فروش محصولات مرک آلمان در ایران، نمایندگی مرک، خرید مواد شیمیایی مرک از نمایندگی اصلی، نمایندگی انحصاری شرکت مرک در ایران و…، هیچ‌گونه نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت مرک در ایران وجود ندارد.

برترین مطالب سایت :
نمایندگی مرک در اصفهان | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در اصفهان

 

نمایندگی مرک در تبریز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در تبریز

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

 

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *