نمایندگی GenWay Biotech | خرید GenWay Biotech

نمایندگی GenWay Biotech | خرید GenWay Biotech

نمایندگی GenWay Biotech | خرید GenWay Biotech :

نمایندگی GenWay Biotech : شرکت  GenWay Biotech از سال 1998، با ارائه یك فروشگاه كامل محصولات و خدمات، راه حل ها و برنامه های پروتئومیك را در اختیار جامعه پژوهش قرار داده است. تا به امروز، دانشمندان GenWay Biotech هزاران پروتئین و آنتی بادی تولید کرده اند. دفتر مرکزی GenWay Biotech در قلب جامعه بیوتکنولوژی سن دیگو در منطقه دره سورنتو مسا واقع شده است.

GenWay Biotech به عنوان یک ارائه دهنده پروتئین و آنتی بادی، دارای یک پلتفرم فناوری چند منظوره است که در استفاده از ژن ها، پروتئین ها، آنتی بادی ها و کاربردهای آن ها در سلول ها، بافت ها و مدل های حیوانات، برای ژنومیک های عملکردی و پروتئومیک تخصص دارد. مهارت های اصلی GenWay Biotech این شرکت را قادر می سازد تا آنالیزهای بیوانفورماتیک پروتئین، تولید آنتی ژن های پروتئینی با کیفیت بالا، لیگاندها و تولید آنتی بادی های IgY مخصوص ایمنی و آنالیزهای پروتئومی و تشخیص و تجزیه و تحلیل را انجام دهد.

برترین مطالب سایت :
نمایندگی IBL | خرید IBL | فروش IBL | محصولات IBL

محصول و تخصص شرکت GenWay عبارتند از:

پروتئین ها، آنتی بادی ها، کیت های الایزا (ELISA)، آنتی بادی های ثانویه، رجنت ها، پپتیدها، بیولوژی سلولی، کیت های PCR.

 

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

ایران مرک وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد.

ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

ایران مرک

مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، فروش مواد آزمایشگاهی، فروش کیت تحقیقاتی و تجهیزات آزمایشگاهی از معتبر ترین برندهای دنیا از جمله سیگما آلدریچ، مرک آلمان، ترموفیشر، پرومگا و …

ایران مرک  : با تشکر از تیم تحقیقاتی پایان نامه من و طراحی سایت اراک

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *