اسید سولفوریک | خرید اسید سولفوریک

اسید سولفوریک | خرید اسید سولفوریک

یکی از مهم ترین کاربردهایی که اسید سولفوریک دارد استفاده از آن در خاک پسته می باشد.گیاه پسته در برابر گرما و سرمای شدید بسیار مقاوم می باشد. ولی پسته به رطوبت حساس بوده و باعث می شود تا گیاه پسته پوسیده شود و در نهایت خشک شود. در عوض این گیاه قابلیت مقاومت بالایی را در برابر خشکی دارد و می تواد در خشکی تا 10 سال هم زنده بماند. پسته می تواند در خاک سبک شنی و مسی و تا اندازه ای نمکی زنده بماند ولی در خاکی مانند رس که دارای رطوبت می باشد به سرعت خراب می شود. به همین دلیل کرمان و قم و شهرهایی با این نوع  از اب و هوا فضای مناسبی برای کاشت پسته می باشند.

حاک های ایران که عموماً آهکی هستند برای متعادل نمودن PH از موادی شیمیایی که اسیدزا هستند استفاده می شود. با استفاده از این روش خاک های شور و سدیمی متعادل و اصلاح می شوند.

استفاده از اسید سولفوریک در کشت پسته

برای تعدیل و قابل استفاده بودن پسته از اسید سولفوریک استفاده می شود. این نوع از مواد شیمیایی آزمایشگاهی باید با خلوص بالایی مورد استفاده قرار بگیرد. خلوص96 درصدی می تواند گزینه ای مناسب باشد. همچنین در استفاده از این از مواد شیمیایی نباید درصدی از مواد شیمیایی مانند سیانور و یا جیوه و مس در این موتد شیمیایی وجو داشته باشد. این نوع از مواد شیمیایی می تواند در تمام طول سال مورد استفاده قرار بگیرد و نیازی به صبر برای استفاده از آن در زمان معینی نمی باشد. ولی با این حال استفاده از اسید سولفوریک بهتر است در فصول سرد انجام شود زیرا اسید سولفوریک در این صورت کمتر بخار می شود

برترین مطالب سایت :
مواد شیمیایی جامد | مواد شیمیایی جامد چیست

PH نقش بسیار موثری در جذب عناصر مفید برای گیاهان را دارد و میزان PH موثر برای گیاهان از یکدیگر متفاوت می باشد. درکل گیاهان برای رشد احتیاج به محیطی اسیدی مابین 5.8 نا 6.2 دارند. اگر میزان مورد نیاز گیاه از این محدوده خارج شود بنابراین گیاه دیگر نمی تواند مواد مغذی را به طور کامل جذب کند و رشد گیاه با مشکل مواجه خواهد شد و ضعیف می شود. در نتیجه میزان این نوع از مواد شیمیایی آزمایشگاه نباید از محدوده خارج باشد.

چگونه از اسید سولفوریک برای باغات پسته استفاده می شود

شما می توانید برای استفاده از این نوع از مواد شیمیایی از ظرف حاوی اسید سولفوریک استفاده نمایید. این نوع از مواد شیمیایی صنعتی زمانی باید مورد استفاده قرار بگیرد که یک پنجم از زمان اغاز آبیاری گذشته باشد. این مواد شیمیایی به این شکل مورد استفاده قرار می گیرد که دری که بر روی این نوع از مواد شمیایی قرار می گیرد را سوراخ می کنند و با قرار دادن شیلنگی در داخل آن  و کج کردن ظرف کم کم فرایند اسیدپاشی انجام می شود. توجه به این نکته که میزان اسیدی بودن خاک افزایش پیدا نکند بسیار برای کشت حیاتی می باشد. برای کنترل میزان اسید از PH متر استفاده می شود. برای پاشش این مواد شیمیایی صنعتی باید از چکمه و دستکش و لباس مخصوصی استفاده شود که فرد کشاورز در اثر برخورد با اسید دچار مشکلی نشود.

برترین مطالب سایت :
خرید و فروش مواد شیمیایی | خرید مواد شیمیایی | فروش مواد شیمیایی | قیمت مواد شیمیایی
اسید سولفوریک | خرید اسید سولفوریک

 

ایران مرک

فروش  مواد شیمیایی و آزمایشگاهی معتبر ترین برندهای دنیا از جمله سیگما آلدریچ، مرک آلمان، ترموفیشر، پرومگا و …

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

ایران مرک وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد.

ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

 

برای سفارش و خرید مواد شیمیایی صنعتی با شرکت ایران مرک و سیگما ایران تماس بگیرید :

09128308091 و 09357007743

ایران مرک  : با تشکر از تیم تحقیقاتی پایان نامه من و طراحی سایت اراک

 

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *