خرید تجهیزات آزمایشگاهی | تجهیزات آزمایشگاهی

خرید تجهیزات آزمایشگاهی | تجهیزات آزمایشگاهی | نمایندگی تجهیزات آزمایشگاهی

در یک آزمایشگاه تجهیزات زیادی به کار میرود. در صورتیکه هر کدام از این تجهیزات آزمایشگاهی وجود نداشته باشد نمیتوان آزمایش را بر روی مواد مختلف انجام داد. برخی از تجهیزات آزمایشگاهی هستند که نسبتا از اهمیت بیشتری برخوردار میباشند:

  1. هود را میتوان یکی از تجهیزات آزمایشگاهی نامید که وظیفه کنترل کردن ذراتی را دارد که در هوا معلق هستند.
  2. هات پلیت که به هیتر آزمایشگاهی معروف میباشد را نیز برای گرم کردن مایعاتی به کار میبرند که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار میگیرد. هات پلیت میتواند مایعات را به مرور حرارت داده و گرم کند.
  3. آون یکی دیگر از تجهیزات آزمایشگاهی میباشد که از آن برای خشک و همچنین استریل کردن سایر تجهیزات موجود در آزمایشگاه استفاده میکنند.
  4. یکی از تجهیزات آزمایشگاهی که میتوان گفت در هر آزمایشگاهی مورد استفاده بسیار زیادی دارد همزن مغناطیسی میباد. این همزن قابلیت همزدن مایعاتی را که درون ظروف آزمایشگاهی قرار گرفته اند را دارا میباشد.
  5. نوعی از تجهیزات آزمایشگاهی به نام شیکر از پرکاربردترین وسایل در هر آزمایشگاهی میباشد. شیکر آزمایشگاهی به منظور ترکیب و همچنین مخلوط کردن مایعات به کار میرود.
  6. از ترازوی ازمایشگاهی برای وزن کردن موادی که در یک آزمایشگاه به کار میروند استفاده میکنند. ترازوی آزمایشگاهی قابلیت وزن کردن مواد به صورت کاملا دقیق را دارد. ترازوی آزمایشگاهی همچنین قابلیت اندازه گیری میزان رطوبت موجود در هوا را نیز دارد.
  7. با میکروسکوپ همگی آشنایی دارند. میکروسکوپ از جمله تجهیزات آزمایشگاهی اصلی میباشد که در صورت عدم وجود آن نمیتوان آزمایشی را انجام داد.
  8. یکی از تجهیزات آزمایشگاهی که اندازه بزرگی هم دارد یخچال میباشد. یخچال آزمایشگاهی با سایر یخچال هایی که ما در منزل استفاده میکنیم کاملا متفاوت است و وظیفه نگهداری کردن از مواد داخل آزمایشگاه را بر عهده دارد.
برترین مطالب سایت :
کیت تشخیصی | کیت آزمایشگاهی | کیت تشخیصی چیست؟

 

 

ایران مرک

فروش  مواد شیمیایی و آزمایشگاهی معتبر ترین برندهای دنیا از جمله سیگما آلدریچ، مرک آلمان، ترموفیشر، پرومگا و …

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

ایران مرک وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد.

ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

 

برترین مطالب سایت :
انواع کیت تحقیقاتی | برندهای کیت تحقیقاتی | انواع کیت آزمایشگاهی | برندهای کیت آزمایشگاهی

برای سفارش و خرید مواد شیمیایی صنعتی با شرکت ایران مرک و سیگما ایران تماس بگیرید :

09128308091 و 09357007743

ایران مرک  : با تشکر از تیم تحقیقاتی پایان نامه من و طراحی سایت اراک

 

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *