نمایندگی مرک در شیراز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در شیراز

نمایندگی مرک در شیراز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در شیراز

نمایندگی مرک در شیراز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در شیراز :

شرکت مرک بیشترین اهمیت را برای بالاترین سطح کیفیت، کم ترین مقدار ناخالصی و مقدار وسیعی از پارامتر های تخصصی هر محصول مجزا قائل می شود. از توسعه تا فروش مواد شیمیایی مرک، این شرکت در به دست آوردن کیفیت عالی، به خصوص در زمینه حساس معرف های آنالیزوری، نهایت دقت را می کند. معرف های شیمیایی مرک بهینه شده برای استفاده از آنالیز شیمیایی مرطوب و مطابق با خصوصیات ACS و Reag.PhEur هستند و به مشتریان اجازه می دهند با خیال راحت و اطمینان کار کنند. مشتریان می توانند از معرف های معدنی شرکت مرک همین انتظار را داشته باشند.

طیف جامع
از مواد شیمیایی درجه یک و معرفی هایی که به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردهای مدنظر شما هستند، کمال استفاده را ببرید! گریدهای کیفی متنوع شرکت مرک به عنوان مثال برای اسیدها و نمک، Suprapur® و Ultrapur® ، به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتری را در خود جا دهند. مشتریان چه نیاز به پیروی از استاندارد های بین المللی، دنبال کردن قوانین ایمنی یا مقادیر اندک و زیاد داشته باشند یا به دنبال یک کاربرد خاص باشند، مطمئنا راه حل ایده آل را در طیف جامع مواد شیمیایی مرک پیدا می کنند. هر چه حساسیت کشف ابزاری بیشتر می شود، اهمیت استفاده از معرف های خالص نیز بالاتر می رود. کمیت گذاری خطاهای سیستمی ایجاد شده توسط ناخالصی ها در معرف های کمکی عملی مشکل است. شرکت مرک دارای یک طیف ویژه ای از استانداردها و معرف ها به منظور رعایت و بر آورده سازی تمامی پیش نیاز های مربوط به خلوص مواد است.

برترین مطالب سایت :
خرید مواد شیمیایی مرک | نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک

شرکت MERCK مرک محصولات خود را برای 13 نسل متوالی به محققین و صنعت ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است.
مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک امروزه در تمامی 5 قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال 2015 و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تامین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است.
شرکت مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده است: “هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است”. آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. شرکت مرک پس از تلفیق با شرکت سیگما آلدریچ بیش از 300 هزار محصول با گریدهای گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص تولید می کند.

برترین مطالب سایت :
نمایندگی خرید و فروش محصولات شرکت TOCRIS

 

نمایندگی مرک در شیراز | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در شیراز

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *