نمایندگی مرک در اصفهان | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در اصفهان

نمایندگی مرک در اصفهان | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در اصفهان

نمایندگی مرک در اصفهان | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در اصفهان :

شرکت MERCK مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک Merck Group شناخته می‌شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محیط کشت های میکروبی در دنیا می باشد که در قرن هفدهم میلادی و در سال 16668 در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت 350 ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد و تاکنون همواره در مسیر گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه فرآورده های مختلف شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد مربوط گام برداشته به طوری که کاتالوگ سل 1860 میلادی این شرکت 800 محصول اختصاصی را در بر داشته ولی در حال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از 40 هزار محصول تخصصی تولید می شود و این کار چشمگیر با مجموعه ای قریب به 25 هزار نفر امکان پذیر گشته است. به همین دلیل است که امروزه نام شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و دارویی است.

برترین مطالب سایت :
مرک | شرکت مرک | سایت مرک | تاریخچه مرک | مرک آلمان

امروز هم اگر چه بزرگترین شرکت دارویی جهان نیست، اما همواره در فهرست شرکت های بزرگ دارویی جهان قرار دارد، به طوری که با تصاحب کمپانی های معروف آمریکایی و دیگر کشورها همانند شرکت مواد شیمیایی آزماییشگاهی سیگما آلدریچ، در صنعت تولید انواع محیط کشت مرک، مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات دارویی بی رقیب می باشد. شرکت مرک merck 25،000 کارمند در 66 کشور دنیا دارد.
دفتر اصلی شرکت MERCK مرک در شهر دارمشتات آلمان قرار دارد. این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می‌کند.
زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی- آرایشی، پلاستیک ها و … است.

شرکت مرک تقریباً در تمام عمر خود (غیر از دو دهه اخیر) شرکتی خصوصی بوده است. در 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام بدل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.
شرکت مرک، از پیشتازان تکنولوژی LCD است و هنوز هم در حوزه صفحه های نمایش مبتنی بر تکنولوژی کریستال مایع، از قدرتهای بزرگ جهان محسوب می‌شود.
در شرکت مرک آن ها عقیده دارند که استفاده از مواد خام با کیفیت به معنای تولید مواد شیمیایی MERCK با کیفیت است.
به همین علت است که معرف های شیمیایی، مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی مرک در طول مراحل تولید و توسعه تحت کنترل شدید قرار دارند تا نتایج قابل اطمینان و با کیفیتی به دست آید. چه به منظور آنالیز چه به منظور سنتر باشد، کارهای پیچیده یا معمول، تحقیق یا تولید، یا حتی تمیز کردن و نظارت، شرکت مرک قابلیت انتخاب از بین بیش از 30 هزار مواد شیمیایی مرک با کیفیت و معرف ها را به منظور ساده کردن کارهای روزمره مشتریان در اختیار آنها می گذارد. و اگر مشتریان نیاز به پشتیبانی بیشتر داشته باشند، آنها می توانند از تیم های خدمات پشتیبانی خرید مواد شیمیایی MERCK مرک در سراسر دنیا به نحو احسن استفاده کنند.

برترین مطالب سایت :
سایت شرکت مرک آلمان | سایت اصلی شرکت مرک آلمان | سایت محصولات مرک آلمان

 

نمایندگی مرک در اصفهان | خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در اصفهان

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

[wpseo_address show_state="1" show_country="1" show_phone="1" show_phone_2="1" show_fax="1" show_email="1" show_url="1" show_logo="1"]

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *